Libarby

קולקציית שמלות לילדות – הקסם מתחיל כאן 

אני אורית ויחד עם ביתי – ליבר, יצרנו קולקציה שמלות קסומה לילדות. 

כשליבר חגגה יום הולדת 3, היה לי ברור שהחגיגה צריכה להיות מיוחדת ומושקעת. רציתי לקנות לה שמלה שתתאים ליופי והחמימות שלה, שתהיה לה נוחה ולא מגרדת או עוקצת, שתוכל לרוץ ולשחק כמו נסיכה או פיה, אך במקביל – שמלה שתעשה שואו מרהיב!  

גיליתי שזה לא פשוט בכלל למצוא שמלה כזו. אני מעצבת שמלות ערב ורציתי שהבת שלי תלבש משהו מיוחד ולא שמלה רגילה. באין פתרון, החלטתי לקחת את האתגר ולתפור לליבר שמלה מיוחדת ליום הולדת. מאז, בכל חגיגת יום הולדת, המסע המיוחד של תפירת השמלה חזר… ליבר היא זו שבוחרת את הבדים, הצבעים והאביזרים לשמלה וגם מציירת את העיצוב. 

המסע של עיצוב השמלה ליום ההולדת גרם לי להבין שיש עוד אמהות משקיעות כמוני. אמהות שמקשיבות לצרכים של הבנות שלהן, שרוצות לראות אותן קצת אחרת – ייחודיות ומיוחדות יותר מכל שאר הילדות.

אנחנו גאות להציג לכן את המותג החדש שלנו. בעזרת תשוקה, יצירתיות ומחשבה על הפרטים הקטנים, אנו יוצרות את השמלות המיוחדות לילדות שלכן. אנו רואות בהן לא רק שמלות חגיגיות לילדות או לנערות, אלא גם חלק מהסיפור שלנו – סיפור אהבה בין אמא לבת. 

השמלות שלנו הן פתרון קסום עבור כל אירוע – הן משלבות בצורה מושלמת את האופנה, הנוחות והיופי, כדי שכל ילדה תוכל להרגיש ייחודית במהלך כל החגיגה. בקולקציה שלנו ניתן למצוא שמלות לבנות לילדות לאירועים שונים, שמלות לילדות לחתונה, שמלות לחגיגת יום הולדת או לכל יום מרגש אחר בחיי הילדה. שמלות בנות מגיעות בסגנונות שונים, כמו שמלות נפוחות, צנועות וכדומה, כך שכל אחת תוכל למצוא את השמלה הנכונה עבורה.