חלק גדול מההתרגשות של ההכנות לאירוע משמח כמו חתונה, הוא חיפוש אחר שמלות לאמא של כלה או האמא של החתן ובחירת השמלה הנכונה.

בחתונה, כל העיניים נשואות אל החתן והכלה. עם זאת, גם אם הכלה/החתן היא בעלת תפקיד משמעותי באירוע מיוחד זה. כאחד האנשים החשובים בחיי הזוג, לאמא של הכלה מגיעה שמלה שלא רק משלימה את הבחירה של בתה אלא גם גורמת לה להרגיש נוחות לכל אורך הערב. בחירת צבע השמלה הנכון היא החלטה מכרעת, שכן היא יכולה לתת את הטון לחתונה ולהבטיח כי אם הכלה תיראה ותרגיש במיטבה.

כאמור, בשלב בחירת שמלה, צבע הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר. על פי נימוסי צבעי השמלה המסורתיים ידוע כי אם הכלה תימנע מלבן או מכל צבע שעלול להאפיל על הכלה ומצטלם כצבע לבן, לדוגמא ורוד חיוור, כסף וכן הלאה . כמו כן, מומלץ לא לבחור צבע זהה לשמלות השושבינות כדי לייחד אותה כאורחת מיוחדת. לכן, צריך לדעת כיצד לבחור שמלות ערב לאמא של כלה.

אז איך לבחור שמלה?

היבטים שיכולים לעזור בבחירת שמלות ערב לחתונה לאמהות.

  1. נושא החתונה ופלטת הצבעים- הצעד הראשון בבחירת צבע השמלה המתאים לאם הכלה הוא לקחת בחשבון את נושא החתונה, במידה וקיים, ופלטת הצבעים שבחרה הכלה עבור האירוע. יש חשיבות לתיאום עם החתן והכלה כדי להבין את הצבעים שנבחרו ואת הנושא הכללי של החתונה. מידע זה יסייע לשאלה איזה צבע שמלה יתאים לנראות הכללית של האירוע.
    אם קיימת פלטת צבעים מסוימת עליה החליט הזוג, ייתכן שאם הכלה או החתן תרצה לבחור שמלה באחד מצבעי היסוד. זה מבטיח מראה מגובש ונעים חזותית, שכן הלבוש של האם ישתלב בצורה חלקה עם שאר עיצוב החתונה.
  2. צבעים משלימים – אמנם חשוב להתאים את צבעי החתונה, אך חשוב גם לבחור צבע שמלה לאמא של כלה המתאים לגוון העור והסגנון האישי שלה. לא כל גוון של צבע יחמיא לכל אישה, ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון.
    לדוגמה, אם החתונה כוללת פלטת צבעים כחולה, אמה של הכלה עשויה לבחון גוונים כמו נייבי, כחול רויאל, בהתאם לעור הפנים שלה. גוונים קרירים יותר עשויים להתאים היטב עבור נשים עם עור בהיר, בעוד שגוונים חמימים יותר יכולים להחמיא לבעלות גוון עור כהה. מומלץ לנסות כל מיני גוונים שונים של הצבע הנבחר, דבר שיעזור במציאת האופציה המחמיאה ביותר.
  3. שיקולים עונתיים- גורם נוסף שיכול לעזור בבחירת צבע השמלה לאם הכלה הוא העונה בה תתקיים החתונה. צבעים עונתיים יכולים לעזור ליצור מראה הרמוני ומתאים יותר.
    עבור חתונות אביב וקיץ, צבעי פסטל כמו סומק, מנטה או לבנדר יכולים להיות בחירה מצוינת. לעומת זאת, צבעים עמוקים ועשירים כמו בורדו, אמרלד או שזיף מתאימים יותר עבור חתונות סתיו וחורף. יש גם לקחת בחשבון שהרבה פעמים שמלות בצבעים כהים מחטבות יותר ומעניקות לגוף מראה יותר מפוסל. הזמן בשנה יכול להשפיע לא רק על צבע השמלה אלא גם על הבד והסגנון הכללי של השמלה.
  4. נוחות אישית- בעוד שחשוב להתחשב בכל הגורמים שצוינו כאן, הנוחות האישית של אם הכלה צריכה להיות תמיד בראש סדר העדיפויות. צבע השמלה הנבחר צריך לא רק להתאים לנושא החתונה, אלא גם לגרום לאישה להרגיש במיטבה. כשהיא תרגיש בנוח, זה יבוא לידי ביטוי באווירה החיובית הכללית של יום החתונה.

אמנם חשוב לשקול היטב את כל הגורמים בבחירת צבע השמלה לאם הכלה, אך חשוב גם לשמור על גמישות. לפעמים, ייתכן שצבע השמלה המושלם לא יעמוד בכל ההנחיות הקדומות. מומלץ לשמור על ראש פתוח למגוון אפשרויות בלתי צפויות אשר יכול להוביל להפתעות ולמראה ייחודי ובולט. אל תפחדי לנסות צבעים, סגנונות ובדים שונים עד שתמצא השמלה המושלמת שתגרום לך להרגיש יפה ובטוחה בעצמך.

בחירת צבע השמלה האידיאלי לאם הכלה הוא תהליך רב-גוני הכולל מספר פרמטרים כמו נושא החתונה, סגנון אישי, עונת השנה ותקשורת עם הכלה. כך, אם הכלה/החתן תוכל להבטיח שהלבוש שלה ישלים את האירוע ויגרום לה להרגיש זוהרת באמת ביום המיוחד הזה.

לבסוף, תקשורת עם הכלה היא הבסיס להכל. כדאי שהאימהות של הזוג המאושר ישוחחו עם החתן והכלה על בחירת צבע השמלה שלהן ולוודא שהיא תואמת את החזון וההעדפות של הזוג. שיחה פתוחה וכנה יכולה למנוע התנגשויות לא מכוונות בצבע או בסגנון ולעזור לשמור על אווירה הרמונית ביום החתונה.

אתן מוזמנות לסטודיו האינטימי של אורית על מנת להתרשם מקולקציית שמלות הערב אשר עוצבה בהשראה של הקווים המובילים ביותר בכל בירות האופנה העולמיות.

אורית מעצבת כבר למעלה מ- 10 שנים שמלות ערב בדגש על עיצוב ותפירת שמלות לאמהות של חתן כלה ועם ניסיון של אלפי אימהות מרוצות. אורית מעצבת את הקולקציות שלה דרך הבנה של גוף האישה ושימוש בבדים מובחרים, אשר מטופלים ומעובדים באופן ייחודי וכך נוצרות גזרות נקיות ומודרניות.

בואי ותאפשרי לעצמך להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך עם השמלות של אורית, צרי קשר במספר 054-8098777.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *